VVS - Hvordan flytter jeg et toilet i badeværelse?

Hej,

Jeg har lidt af en udfordring da jeg gerne vil flytte mit toilet så det står op mod væggen, i stedet for midt på gulvet (som vidst på billedet). Jeg vil derved åbne op til badeværelset som ligger bagved. Er det muligt og hvordan gøres det nemmest/billigst?

Tak for hjælpen!


3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvordan er toilettet tilkoblet faldstammen? Et nærbillede vil hjælpe.
som jeg lige ser det har du 2 muligheder, mulighed 1 du rykker toilettet hen forand faldstammen køber et andet toilet med afløb bag ud og får noget fittings til at lave et hul over gulvet i faldstammen nu kan jeg ikke se hvordan gulvet er lavet men du skal jo så efterfølgende have skåret det gamle rør af nede under gulvet have det tætnet/lukket til og så have repareret gulvet igen
jeg kan se der er en kant og hvis den skal bibeholdes så kan man jo eventuelt også støbe/bygge hen over rør og samtidig få flyttet vandet til toilettet

den rigtige løsning ville jo være at du får rykket det hele ud og får det hele lavet om så du kan overholde vådrumsregulativerne som er ved at være meget omfattende
er det leje eller eje bolig ?
er det et hus eller etage ejendom ?
er der beboelse neden under eller kælder ?

jeg er en ung fyr :O) som går og arbejder på min gamle gård og skruer i nogle gamle hurtige biler

jeg går og leger med noget vedvarende energi

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis