Træbeton loftsplader

Hej,

I min garage skal jeg have sat 70m2 loftsplader op - jeg tænker det skal være træbeton.

Jem & Fix har tilbud i denne uge:

http://www.jemogfix.dk/Butik/Byggem...id=9032205

....disse plader sælges til 44,95 pr stk. Det er billigt i foprhold til andre steder, men jeg er ikke klar over kvaliteten i forhold til Troldtek for det er vel ikke Troldtek, som Jme & Fix sælger.

Hvorfor er der så stor prisforskel?

Jeg vil egentlig gerne have haft dem i hvide, men det er måske ikke hensigtsmæssigt i en garage/på et værksted?

Hilsen Torben
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ved ikke hvor J & F får deres plader fra, men måske et kopiprodukt fra øst Europa.
 
(et gæt)

Eller nogle der er skåret en lille smule af i l/b så leverandøren kan bruge plader der måske er lidt stødte i kanterne/hjørner. (mener den Danske fabrik ligger i nærheden af Ikast)

Du må kunne male dem inden du "hænger" dem op, det nemmeste.

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Hej..

Jeg mener helt bestemt, at dem Jem og Fix har er 2. sortering. Dvs. de er stødte i kanterne, ikke så pænt malet osv. Men til en garage så kan det ikke gå helt galt...

Jeg vil dog mene det er nemmere at spray male dem efter de er sat op, da du derved får malet i alle revner der måtte komme når du sætter dem op... Derved så får du bedre dækket disse revner når der kommer lys maling i.


Med venlig GDS hilsen Mads

P.S. Har ingen håndværksmæssig uddannelse

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også