Køb af svejseværk - erfaringer med dem fra biltema?!

Hej,
jeg overvejer at købe sådan et MIG/MAG 140 svejseværk fra biltema. Nu vil jeg bare høre, om der er nogen, der har lidt erfaring med dem, om de dur eller om det bare er skrammel. Jeg er ikke interesseret i at læse, jeg hellere skal købe et til 4000 kr og opad, for det vil jeg ikke. Jeg skal kun bruge det en gang imellem, så det kan ikke går for mig at bruge så mange penge på det. Så hvis en af jer har sådan et svejseværk vil jeg meget gerne læse om jeres erfaringer.
Jeg har læst om, at det der tråd til uden gas ikke svejser godt, men man kan jo også bruge biltemas med gas og "normal" tråd.
Eller en af jer har en god svejser til små penge, så er jeg selvfølgelig også interesseret
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Så vidt jeg kan se, er du overhovedet ikke interesseret i svar der går mod dine ideer, så hvorfor spørger du så.
Jo da, jeg er også interesseret i svar, der går imod mine ideer, såfrem det handler om dette svejseværk. Jeg spørger jo om erfaringer med et vis svejseværk og ikke om anbefalinger, hvilket et jeg skulle købe. Så jeg kan ikke se dit Problem?!
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis