Midlertidigt hegn

vi er ved at få bygget hus og skal i den forbindelse plante ny hæk langs en ret befærdet vej med mange fodgængere. jeg tror vi køber en 180 cm høj færdig hæk men der går jo ca 2 år før den er helt tæt.

så jeg ville gerne lave et midlertidigt hegn på nordsiden af hækken. tænker at hvis jeg sætter hegnet 2 meter fra den nyplantede hæk på nordsiden får den det lys den skal have uden problemer. hæk og hegn løber øst-vest.

nogle gode ideer til et billigt midlertidigt hegn man ikke kan kigge igennem?

tænker at sætte nogle træstolper og så trække noget net man ikke sådan lige kan kigge igennem mellem stolperne og bare klipse det fast?

andre ideer?

10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Skal du da lave noget andre ikke må se, og har du tænkt på at enhver tyv elsker menesker der gemmer sig bag høje hegn, det giver arbejds ro
Håndværkeren: Han skal nok gå rundt nøgen, og for ikke at blive andholdt for det, skal man jo skærme så lurere ikke kan blive stødt, og efterfølgende anmelde ham!

Du kunne sætte nogle stolter også nogle af de "billige" hegn fra jem og fix http://www.jemogfix.dk/Butik/Haven/Hegn__stolper/Havehegn.aspx?pid=9358776&view=1

Jeg har linket til den lidt mindre model, end den største, fordi det er billigere. Du kan så hæve så det svæver en 20-40cm over jorden. Så kan folk ikke kigge ind. Det er en relativ nem og billig måde at gøre det på.
Tror at det er for ikke at skræmme forbi passerende når han svanser rundt iført bar røv og viklers
Hvad er der nu galt med folk gerne vil have lidt privat liv, mange vil da gerne kunne tage sol ude i egen have uden en masse nysgerrige blikke eller have folk ikke direkte kan kigge ind i deres hus når de går eller kører forbi.
Kan da selv se en del grunde til hvorfor folk gerne vil have den slags privat liv eftersom jeg til daglig kører traktor som er over 180... Hehe...
Det billigste jeg kan komme i tanke om er de der halm-måtter der bruges til at vintersikre vejtræer, mod salt.
Eller der findes også lignende måtter af banbus pinde, det brugte jeg i vores tidligere hus som hegn ind mod en børnehave...  

PS: Håndværker, hvad er viklers egentlig ? 

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Annonce
Viklers er en form for bandage man tidligere brugte bla. hos militæret, de udgør det for lange støtte strømper, især brugt når soldaten skulle gå lange marc strækninger
Men det er så ikke det samme som gamacher?
altså en form for beskyttelse/vandsikring af overgangen mellem støvle og buks. 

De ses tit på gamle engelske uniformer fra 1 verdenskrig, og måske også den 2...

Undskyld til trådstarteren, at jeg sådan hærger din tråd 

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Nej for en gamache er en færdig del der tages på, viklers er som navnet siger, en bandage der lægges om benet på kryds.
Takker for oplysningen.
Man bliver aldrig for gammel til at lære noget nyt.

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Desværre har vi nok skræmt spørgeren meget langt væk
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis