Fjern maling af mursten

Hej er der nogle der kan hjælpe mig på mine Spørgsmål?
Skal til at fjerne Noget maling på min bror væg indenfor i lejligheden og det er malet direkte på murstene
Men hvordan fjerner man det og for murstene til at titte frem igen ?
Håber der nogle der kan hjælpe mig med dette

Hilsen Louise
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Er det hele murstensvæggen der er malet? Hvis dette er tilfældet, kan malingen ikke umiddelbart fjernes igen...

http://www.lav-det-selv.dk/Forum/aft/172532

Er der tale om pletter, kan brunsæbe, tildækket under plastik i nogle dage, muligvis tage det værste...

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Du kan i en butik der handler med maling, købe noget til at fjerne maling fra vægge med, det bruges bla. til at fjerne grafitti  med.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Ja det er hele murstensvægge og der er blevet malet med sort hva så hvis man skal male med en anden farve eller bare gerne vil have murstene til at titte lidt frem ? Kan man så gøre et eller andet der og tak for hjælpen

Ja har godt hørt man kan fjerne det med noget oile af en art men er bare rigtigt dyrt koster 2500 for 15 liter håbede man kunne gøre det lidt billigere
Hvad skal du med 15 liter, det er vel ikke hele huset der skal renses, 2 liter skulle være rigeligt til  15-20 m2 mur. Det største problem bliver nok at der skal bruges højtryks renser, ved ikke om en damprenser er nok.
Det kan også slibes af med en finkornet diamant skive på en vinkelsliber, men det kræver stor presition og laver et farligt svineri.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også