Valg af vasketørre-maskine

Hej folkens. 

Min kæreste og jeg er på jagt efter en vasketørremaskine, men vi ved ikke helt, hvad man skal kigge efter. Og når jeg handler elektronik plejer jeg at kigge efter tests på nettet, men jeg synes ikke, jeg kan finde nogle om dette emne. TÆNK har lavet en test, men den er nogle år gammel og i øvrigt ikke længere tilgængelig på deres hjemmeside. 

Så er der nogle af jer, der kan anbefale modeller?

Vi har selv kigget på denne:
http://www.lavpriskoekken.dk/vaske-...-l77685wd/

, som umiddelbart lader til at være et godt kompromis mellem pris, vaskeevne, strøm- og vandforbrug, vaske- og tørrekapacitet etc. Men den generelle kvalitet af maskinen er jo vanskelig at læse ud af specifikationerne, ligesom der altid er nogle aha-oplevelser (gode/dårlige), når man får produktet "i hånden", som man ikke har tænkt på inden. 

Så hvis der sidder nogle derude, som har erfaring eller indsigt med disse kombinerede maskiner generelt eller med konkrete mærker og modeller, vil jeg meget gerne høre fra jer.

Jeg er klar over, at to seperate maskiner vil være en bedre løsning, men den mulighed eksisterer ikke i vores lille 2-værelses.

vh
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Vi har haft flere AEG produkter igennem de sidste 45 år, og har altid været fint tilfredse med disse.

Med venlig hilsen
ktm

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis