Erfaring med online konkurrencer?

Hejsa!
Jeg er vil gerne igang med at deltage i en masse konkurrencer, da jeg gerne vil vinde nogle af disse "dejlige præmier".
Jeg vil derfor lige høre, om der er nogle af jer, der har erfaring med at deltage i online konkurrencer?
Jeg er nemlig bange for, at mine oplysninger bliver misbrugt. Jeg er lidt lun på denne side om at vinde billetter online
Men hvad er jeres erfaringer? Og er der nogle af jer, der ved, om der er nogle konkurrence udbydere, hvor man har større sandsynlighed for at vinde?
På forhånd tak!
Mvh
Anders
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
I kan ikke se det, men teksten "vinde billetter online" er et link.... så meget for at lege IT klog
Jeg har deltaget i lidt forskelligt, og også vundet et par gange.

Men man skal være opmærksom på, at der ikke er noget som er gratis. I tilfældet med konkurrencer betaler man typisk med noget at det dyrebareste man har: sine personlige oplysninger (navn, adresse, telefon og e-mail).

Af den grund deltager jeg kun i konkurrencer, hvor der tydeligt står hvordan ens personlige oplysninger bruges til. Som email adresse bruger jeg aldrig min personlige, men en specifik, så jeg kan blokere for den, hvis den bliver misbrugt (i gmail kan man lave "nye" adresser ved at skriver +noget efter det, som står foran @. Eks. virker [email protected] lige som [email protected]). På den måde er det let at lave en ny adresse til alle konkurrencer, man deltager i.

Hvis der i betingelserne står, at jeg må blive kontaktet ifbm. markedsføring deltager jeg ikke. Skal man tilmeldes et nyhedsbrev, deltager jeg ikke. Hvis der ikke er nogle betingelser, deltager jeg heller ikke.

Konkurrencer på Facebook deltager jeg heller ikke i, da jeg ikke kan styre adgangen til mine personlige data. Mange af dem er de ikke lovlige i henhold til Facebooks betingelser - og i få fald anmelder jeg dem til Facebook.
Mange tak for nogle fede tips Det vil jeg lige se på
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis