Garmin Blue Chart App

Hej
Er der nogen der har erfaringer med Garmins nye APP. Vi skal til Sverige men har lige fundet ud af vores GPS kun rækker lidt nord for Goteborg. Nu har jeg så set at man kan købe kort der dækker hele norden til den nye APP for godt 300- DKK og med en 3g IPAD har man jo "en rigtig GPS" chip indbygget, så jeg forventer den må være fuld funktionsdygtig, undtaget "avanceret" brug af ruter mm. Vi har selvfølgelig papirkortene men det er jo altid rart at være "dækket"

Dyrman
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Desværre har de ikke lavet app'en sådan, at hvis man allerede har Bluechart Nordic, kan man også bruge det på iPad'en: Man bliver nødt til at købe nyt :-(
De 329 kr er dog en fin pris for en Nordic pakke, hvis man er førstegangskøber og allerede har en iPad. Og ikke er så glad for den at man ikke nænner at tage den med til søs..

mvh
JAKOB
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
BingoI min søgen efter et brugbart navigationssystem til IPAD har jeg nu fundet TRANSAS Isailor. Godt nok har jeg kun "testet" det hjemme i sofaen! men jeg må sige det virker umiddelbart imponerende, ikke mindst fordi det består af en gratis APP og en kortpakke for Danmark, Nord Tyskland, Vest Sverige & Syd Norge for 169- DKK.Faktisk er jeg overrasket over det ikke har fået mere omtale, jeg brugte i hvert fald en del tid inden jeg stødte på systemet. Detaljerede kort, ruteplanlægning, følg rute og en masse andre mere eller mindre brugbare funktioner. God sommer!

Dyrman
Det lyder jo fornemt. Og til halv pris af Garminpakken! Tak for tip :-)

Det er godt der er ved at komme lidt konkurrence indenfor de elektroniske søkort: En Garmin Bluechart Nordics kortpakke (til en "rigtig" GPS) plejede at koste over 2000 kr...

Skriv gerne i tråden igen efter ferieturen, om dine erfaringer med det.

mvh
JAKOB
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis