Nye vinduer - hvor købes de billigst ?

Hej - vi har købt os et lille hus hvor en del af vinduerne trænger til udskiftning. Tidligere ejer er allerede så småt begyndt på det og de nyeste vinduer er af mahogni, hvilket vi syntes godt om og vil fortsætte med 

Men vi har ikke råd til at få et tømrerfirma til at komme og gøre hele arbejdet, men kan godt selv udskifte vinduerne ved venners hjælp.

Og vi har heller ikke råd til at købe vinduer, hvor man udover kvaliteten også betaler for "navnet" på fabrikken 

Så hvor køber vi gode vinduer, til en ok pris ?? 
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Lene.
Se det kan godt være du kan finde nogle billige mahonig vinduer, men så må du også forvente at holdbarheden er der efter. Så på den lange bane spare du intet ved at købe noget billigt skodmatriale. Køb heller samme mærke og kvalitet som den tidligere ejer har gjort, og udskift så eventuelt lidt færre vinduer første gang.
jeg har købt mahogny vinduer ved Tommerup vinduet. Kvalitteten er helt i top. Jeg købte dem usamlede/malede for jeg vil ikke ha plastmaling. Malede dem så med oliebaseret maling, hvorefter de samlede dem .
Erik

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Ja, pris og kvalitet hænger altså tit sammen, som også Håndværkeren pointere, så vælg nu levereandør efter kvalitet og ikke hvor de er billigst.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også