Mand kørte 48 kilometer til hospitalet med rundsav i maven

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
linket til en artikel der ikke findes?

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Monstro det ikke det er ham her ? www.dagens.dk/krimi/st%C3%A6rke-bil...av-i-maven

Bortset fra det er en vinkelsliber med en påmonteret rundsavsklinge. Viser historien desværre hvor vigtigt det er at passe rigtigt godt på, når L-D-S'er betjener skærende værktøj.  

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
ja med et sådan setup som han har brugt, og uden sikkerheds skærm på, så kan man vist godt sige at han selv har bedt om det

Mvh
Martin

Cand alt. med speciale i det jeg finder spændende.
Lidt tøset!

http://www.lav-det-selv.dk/Forum/aft/169188

Jeg måtte da selv pille min vinkelsliber af og selv køre de 25 km til hospitalet!

Jeg har selv tænkt på at bruge en savklinge på den måde, men har været lidt nervøs ved, hvad der kunne ske. Det har jeg så set tilstrækkeligt nu!



Med venlig hilsen
ktm

 

Annonce
Hvor var det godt du lige linkede til din "hendelse" ktm, den viser hvor meget man skal passe på skærende værktøj, specielt når der er "power" bag.


Da jeg stod i lære på Rigshospitalet, var der en dame der kom ind på skadestuen og havde skåret en finger af i en gammeldags EVA brødmaskine med håndsving.
Hun havde efter sigende ville skære en rullepølse ud der var frossen og valgte derfor maskinen, men hun havde så kolde fingre af at holde på pølsen, at hun først opdagede at hun havde savet en finger af da blodet kom rendende hen over køkkenbordet  


Eller vil jeg da også sige: Tøsedreng ... Rigtige mænd kører da selv  


Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Billederne kunne tyde på, at klingen har gebet fat i mandens flagrende tøj.

Pas på flagrende tøj, når du arbejder med roterende ting.

På den anden side er det måske tekstilerne, der er snoet omkring savklingen, der har stoppet dennes videre færd.

Et solidt plaster på, så kører han hjem igen!
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis