Plæneklipper, nyt gaskabel

Jeg har en partner plæneklipper der nok er 10år gammel. Mener ikke jeg gav så meget for den, da vi bare skulle have en og vi lige havde købt hus. Tror 1200kr i silvan. Nu er gaskabel (wiren) næsten knækket, kan man selv nemt skifte dette og kan det betale sig?

Hvis jeg skal have en ny, hvad skal man så gå efter? Tænker lidt selv en hvor man nemt kan justere hjul op og ned, og måske justere højden på styret.

Mvh

Rene
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af rene2 på 15 jun 2013 13:40
Jeg har en partner plæneklipper der nok er 10år gammel. Mener ikke jeg gav så meget for den, da vi bare skulle have en og vi lige havde købt hus. Tror 1200kr i silvan. Nu er gaskabel (wiren) næsten knækket, kan man selv nemt skifte dette og kan det betale sig?

Hvis jeg skal have en ny, hvad skal man så gå efter? Tænker lidt selv en hvor man nemt kan justere hjul op og ned, og måske justere højden på styret.

Mvh

Rene
Mange have-maskinhandlere har faktisk inderkabler i metermål. Hvis du har en skævbider/bidetang og en spidstang i værktøjskassen, er det nemt klaret og bukke et nyt. Du kan også købe yderkabler i metermål.

Men om det kan betale sig ? Tja kender jo ikke din klippers stand, men hvis den gamle nu kunne holde 2-3 år længere, varer det jo så de år mere inden din nye klipper går hen og bliver udskiftningstjenelig.  

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis