Lodret loftlem

Jeg er ved at bygge nyt hus, og vi er kommet på en god ide i den høje ende af huset og lave et opbevarings rum i loftet, der bliver mulighed for at lave en loftlem i væggen så man kravler ind i rummet, og ikke nedefra og op som er normalt.
Har søgt en del på nettet for at finde nogle færdige løsninger på sådan en loftlem med evt en trappe ligesom en standard loftlem så min bedre halvdel også kan betjene den (-: men uden held.

Altså.. Skal bruge en "lodret loftlem med trappe"

Hvis nogen herinde har nogen erfaringer med sådan en må i meget gerne sende nogle links eller gode ideer.
Hænderne vender rigtigt så hvis du har en ide til en hjemme lavet så send gerne tegninger

Venlig hilsen Thomas Knudsen
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det kan umuligt være en loftlem for en sådan sidder altid i et loft, så din lem er bare en lem der fører ind til et hulrum ! Jeg ved ikke lige hvordan du havde forestillet dig der skulle kunnne hænge en stige på lemmen, med mindre den er 2 m. høj. Så løsningen må blive en stige du har gemt et andet sted i huset, eller du monterer en gymnastik ribbe lige under lemmen og får så to gode funktioner på en gang. Det er næsten det rene Kinder æg.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis