Søger en alu svejser i til hjælp i 4250!

Heey LDS'ere

Er der en der kender en der har en alu tig svejseværk, som vil komme hjem til mig og tjene lidt gryn? Jeg har to alubagstel til en mc jeg skal have svejset sammen

Den slags alu folk er sq svære at støve op synes jeg

Til de nysgerrige, så er jeg ved at bygge en zx6r bagende på en Fireblade SC28

Håber der er en der kender en

Mvh
Morten

Mvh

Morten

13 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hmm.. Har først set dit indlæg nu og du har sikkert fundet en løsning. Men har du ikke kender jeg den bedste i Danmark lige nær dig. Har ikke talt med ham om det, men du kan bare skrive til mig [email protected]
Fedt, blev det godt - billeder :-)
kan hajen evt svejse i en støbt harley gearkasse ? drejer sig om et par øre til støtte leje der er knækket af og skal gearkasssen evt være tømt for gearhjul og aksler.

Pinballs

Annonce
Hmm kan man svejse i støbt alu overhovedet?

Mvh

Morten

Skrevet af Juel på 16 jan 2014 22:57















Hmm kan man svejse i støbt alu overhovedet?


Ja men det er ikke lige det nemmeste

Der findes forskellige stænger til lodning, bla. Durafix som skulle være ret nemme at arbejde med, og med god styrke der nærmer sig en svejsning. (og sikkert bedre, end en forkert udført svejsning, metode/tilsatstråd)

Jeg har ikke selv prøvet, men købte noget tråd engang, man skulle jo nødig stå og mangle, hvis behovet opstod.

www.veteranknallert.dk/0200/Durafix.htm















Ja det har jeg set/læst om, det er altså smart, man burde have det i sit værksted

Mvh

Morten

Ja det ser jo nemt ud, med Durafix men måske ikke lige velegnet til ophæng mv, som skal have stor styrke.
Selvfølgelig kan man tig svejse i støbt alu, ingen problemer.
Det mange tænker på nårdet er støbt alu, er om mn kn aluksere det, hvilket ikke bliver pænt.
Men svejse - ingen problemer med den rigtige høj-frekvens-svejser
Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis