Sende som forsigtig

Står og vil have noget tilsendt som kræver forsigtig håndtering. Troede så bare det kunne vælges til hos postdanmark. Men nej, det eksisterer ikke mere. Pestdanamrk bliver gradvist ringere og ringere.

Spørgsmålet er så hvordan jeg så får sendt noget med forsigtig håndtering. Findes der nogen der yder den service?

 

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Brug en kurer. Postdanmark arbejder sammen med Budstikken.

Bent.
Har haft kontakt til GLS. De kan intet garanterer, da pakker betjenes maskinelt. Deres kurer er kun for erhvervskunder. Men hvis det passer at GLS kan leverer pakken samme dag den sendes, er der vel håb for at den ikke når at udsættes for så meget hårdhændes behandling. Det er nok for meget forlangt at sælger piller rørene ud og pakker dem ind

Nå, jeg må bare krydse fingre så.

 

Jeg var i sidste uge en tur på posthuset for at hente en pakke... nu kan afsenderen åbenbart bestemme at jeg skal på posthuset og hente den, istedet for at de sender den hjem til mig 

Nå, men der stod en dame foran mig der skulle sende en pakke på størrelse med en skotøjsæske til Brasilien... den flinke post dame spørger så om den skal "forsikres" så den kommer retur til afsenderen hvis de ikke kan finde bestemmelses stedet eller noget i den stil. Kunden svarer ja tak, og post damen klikker så ind på sin pc, kikker op og siger:
-det bliver 3600,-

...til den pris kan man jo flyve derover og aflever pakken selv  

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis