Combi vandvarmer

hvordan ved jeg om den er defekt.. jeg har ingen varm vand i nogen haner ?
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af JanTh på 03 apr 2013 19:10
hvordan ved jeg om den er defekt.. jeg har ingen varm vand i nogen haner ?


Du skal beskrive dit problem lidt nærmere. Kommer der koldt vand ud af varmtvandshanen eller kommer der ingen vand. Hvis der kommer koldt vand ud bliver vandet ikke varmet op. Er opvarmningskilden afbrudt eller hvad? Hvilken opvarmningsform er der til din vandvarmer?

fase
Jeg har fuld tryk på min kolde hane.. Når jeg så vil åbne for det varme vand lyder der en susen fra hanen og der kommer ingen vand.. Fyrer med olie, og ellers er det en combi varmer så den er også tilsluttet el.. Jeg har prøvet og tage endestykket af fordeler røret til det varme vand og der en slet ikk vand ned i. Altså må det jo blive i beholderen på en eller anden mystisk måde.. Kan lige sige at efter det er sket er der kommet overgang i el delen.. Den slår hfi hver gang jeg vil tænde den.. Så den blir kun opvarmet via fyret nu. kan der sprænge noget indeni beholderen så vandet ikke kommer ned i fordeler grenen men bliver i beholderen.. tænker en kontravenil eller lignende ?
Sådan som du beskriver det, virker det som om der ingen vand er i din vandvarmer. Du bør undersøge, om der på en eller anden måde er lukket for tilgangen.

fase
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis