Velux mørklægningsgardin

Har et Velux mørklægningsgardin siddende i et skråvindue. Det var lidt dyrt, men har gjort det fantastisk i 10år. Men nu kan det ikke længere fange klik mekanismen forneden, og mangler 5mm i at slutte tæt forneden.

Hos Velux snakkede de noget om et snoretræk, der måske var gået i udu. Er der nogen som har haft lignende problemer, og fikset dem selv ?
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Har du prøvet at regne på hvad det har kostet dig at have det siddende i 10 år, så kan det vist ikke betale sig at rode mere med det. Køb et nyt
Du har selvfølgelig ret, der er grænser for, hvor meget bøvl man gider. Det handler ikke om pengene, men det, at det garanteret kan repareres på 2min, hvis man lige ved hvordan. Jeg kan ikke finde ud af at skille det ad - og måske var der en, der havde prøvet det - eller en video.

Det er jo det lav-det-selv handler om, ikk?
Jo selvfølgelig handler det om at lave det selv, hvis man kan. Jeg har dog også noget jeg ved hvor jeg skal holde nallerne væk hvis det ikke skal gå helt galt, derfor ville jeg bare skifte i sådan et tilfælde
Hvad størrelse er det m08 har?
Kik selv efter på Velux! Lidt skal du vel selv gøre til gengæld for det flotte tilbud? .o(
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis