Siemens opvaskemaskine brummer under tøretid.

Hej Alle

Har en siemens opvaskemaskine som står og brummer under den sidste tøretid.
Maskinen er lige 1 år gammel. sn65m038eu/32 ved godt at der er garanti på den med den er jo ikke
i stykker, den larmer 38 db. Jeg synes det er for meget, jeg har lagt en video ind på
http://youtu.be/K4e3B8o6iYk så man kan høre hvad jeg mener. Håber nogle kan komme med
et par tips.

Med venlig hilsen Martin Malle
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
jeg ved ikke lige hvad det er måske en ventil der hænger men du kan rolig ringe efter en til at rep den på garantien for så skal den ikke lyde

<p>&#160;stave fejl er gratis</p>
Hej Alle

Jeg havde i dag besøg af en bosch montør, han fortalt at det var min udløbsventil det stod og larmede, den åbner den ventil så damp har mere plads til at komme væk i maskinen under tørring. Så kommer dampen op i mit blandekammer i venstre side.
Se mit billede, min udløbsventil er den til højre, til venstre side en regenerering ventil. Den larmede også lidt, så den ville han også skifte. Men han sagde at da jeg brugte multitabs og havde slået mit salt system fra blev den ikke brugt. Men han ville komme og skifte den i næste uge.

Se mit vedhæftet billeder, på billede er det min regenerering ventil han har ude.

Har set på nette at de koster omkring 300 kr. stk. Har fået skiftet min på garantien.

Tak for hjælpen.

Med venlig hilsen Martin  S Malle



 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis