selvnivellerende lazer

Hej.

Jeg står og skal bruge en selvnivellerende lazer bla. til at støbe gulv. og også til at anlægge have.

Jeg tænkte i havde nogen gode forslag eller gode råd?

Jeg har selv fundet denne der også har modtager med.

http://toolworld.dk/produkt/62465/Bosch-Gll-3-80-p-Multilinjelaser-professional?utm_source=pricerunner&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricerunner?utm_source=pricerunner&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricerunner


7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja, det er naturligvis vigtigt at græsplænen er pinlig vandret! :o)

Men bortset fra det så ville det nok være både billigere og nemmere at låne eller leje en laser!
Skrevet af Sitting Bull på 26 feb 2013 11:22
Ja, det er naturligvis vigtigt at græsplænen er pinlig vandret! :o)

Men bortset fra det så ville det nok være både billigere og nemmere at låne eller leje en laser!

Næh det er det ikke. men min grund skråner med flere meter og det skal rettes op når jeg skal ligge fliser og så nyt græs.

Syntes ikke folk er så flinke til at låne deres ud så vil hellere have en selv


Ingen?
Jeg tror du bliver træt af denne laser. Det er fint der står arbejdsområde uden laser 40 meter, men når du skal bruge den udenfor kan du ikke se stregen alligevel. Den er ikke særlig skarp i laseren, i forhold til en rigtig rotationslaser.
Til indendørs arbejde er det en super laser.

 "mod regulær dumhed kæmper selv guderne forgæves"

ja og nej. For der er nok det bedste valg til indendørs opgaver, så du skal gøre op med dig selv om du vil købe en bedrer til udendørs brug eller nøjes.

 "mod regulær dumhed kæmper selv guderne forgæves"

Umildbart kan jeg godt nøjes. 80 meter er alligevel en slat så må jeg bare tage det af flere gange de enkelte steder hvor der er længere.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis