Skrive feltet

Når jeg skriver besvarelser, forsvinder det skrevne ud bag rammen og er så umuligt at redigere i. Der bliver ikke automatisk skiftet til ny linie.
26 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
På min kan jeg også skrive en laaaang linie, som forsvinder.
Men nede i bunden af "inlægsboksen" sidder der en bjælke du kan køre frem og tilbage med   

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Har samme "problem" udfordring, det er da vist kommet med opdateringen af siden,
er det ikke?

Mener ikke at det har været sådan førhen.

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Det var det heller ikke, og jeg finder det rigtigt træls !
Hvad der også er træls, er at man ikke kommer ind på sidste besvarede svar i en tråd, men selv skal skrole ned til svaret.
Kan kun give dig ret i det du skriver, der er lavet noget om som virker noget akavet synes jeg.

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Annonce
Og den gamle fejl med at man ryger tilbage til 1. svar i en tråd spørger også stadig..
Så konklutionen må være at Allan ikke har været så heldig denne gang, eller programøren at det program han har købt ikke holder helt hvad der er lovet. Det værste er at jeg får dobbelrt post ( mail ) også på svar jeg har set.
Jeg er begyndt at lave manuelle linieskift, ganske som i gamle dage, hvor man på skrivemaskiner, skubbede vognen tilbage til ny linie, når klokken havde lydt.
Men det ved I unge mennesker nok slet ikke noget om!

Med venlig hilsen
ktm

 

Jo ktm jeg havde maskinskrivning i 8. & 9. kl i folkeskolen i af 68 69, (forrige århundrede)
så det kender jeg da godt det der med klokken som tegn til linjeskift.

Og laver som du manuelt linjeskift som åbenbart er nødvendigt nu.

Men tænkte hvad er der nu i vejen med min efterhånden gl. pc da linjeskiftet udeblev.

Et lille iriterende element her på den "nye" design af LDS men tror vi lærer at leve med
det, mon ikke

LDS er stadig et dejligt forum (og gratis) at følge med i synes jeg, vi må nok erkende at
vi måske er nogle som ikke er så glade for ændringer, måske er det alderen som er en
medvirkende årsag til dette.

Ikke at forglemme den gode stil/tone i mellem os brugere det er meget dejligt
synes jeg.

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Som 62 årig er det da rart at blive betegnet som "i unge menesker"
Nu så jeg også den gamle A.P.Møller betegne sig selv som et ungt meneske, for han var jo kun 82 år.
Der er yderligere 16 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis