forme plast af en art

har fået denne dumme ide at lave askebæret i min opel om til en holder til min iphone 5
sådan at når jeg skal sætte min tlf til bilen skal jeg åbne askebære lugen og min dock
så sider der.

men hvad matriale skal jeg lave det i ?

og nogen der har en god måde at gøre det på.

havde tænkt. at bore et hul i askebæret stik ledning igennem.

og der skal så være en klump et eller andet som passer ned i askebæret.
og min tlf så passer ned i det. øhe et eller andet :-)

mvh

sonne75
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det kunne du selvfølgelig godt, men er det ikke at skyde myg med kanoner. Der findes udmærkede mobil holdere på markedet som kan anbringes på instrument brædtet, eller hvor du lige har lyst. Desuden må du jo ikke knævre i mobil tlf. når du køre, uden et der til indrettet anlæg.
nu er vi i 2013. og kobler jeg tlf til min bil. skal jeg ligesom ikke bruge den til noget, et tryk på rettet. si højt ring hjem. og så gør den det. kan se alle min apps på anlæger. og kan naviger hen til spotify med få tryk på rettet.

altså- så snart jeg sætter mig ind i bilen og kobler den til... skal jeg ikke bruge den til noget. der er handsfree.

derfor vil jeg ikke bruge de ellers udemærket tlfholder. da man derved kan se en grim holde og en grim ledning. :-)
derfor jeg gerne vil gemme det hele væk.

og mener den kan stå rigtig flot i askebæret. og lukker jeg ja så kan man slet ikke se der kan kobles en tlf til
har lige bestilt en mini mini dock. jeg håber jeg kan få ned i askebæret.

det vil sige bore jeg hul og plasere dokken i askebæret. og trækker ledningen.

og så er det som jeg snakker om, så mangler jeg bare. noget jeg kan fylde askebæret rundt dokken. sådan at askebær og dok sidder fast.
det kunne være en slags hård silikone. af en art.... helst noget man kan farve sort først.

heller skyde myg med kanoner, end med pusterør.
Du kunne jo efter fylde med flydende polyester, det vil hærde op og blive lige så hårdt son en sten. Der er dog lige det lille minus at askebægeret aldrig bliver til askebæger igen. Og du skal have det helt ud når der kommer polyester i da det skal stå vandret medens det hærder. Polyester kan du købe i små portioner hos en bådudstyrs butik, der skal en hærder i før det bliver stift.
askebæret kan tages helt ud. og et nyt koster 219 kr.
det vil sige med et backup askebære koster hele herligheden under 500kr. det er en pris som jeg er mere end villig til at betale.
hele anlæget koster rundt 25.000. så villw være lidt dumt at spare på den sidste lille ting.

lyder som om polyester er sagen. kan det købes i sort :-)
Annonce
Hej Sonne75
Jeg er nysgerrig efter at se dit resultat, så smid lige nogle billeder når du er færdig... det kunne jo være man kunne lære noget.

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
yes jeg skal gøre det.

den dokk jeg snakkede om er bestilt fra kina den kostet 30 kr.
mwn til gengæld går der 14 dage før jeg har den
polyester kan man selv farve. koster 100 kr.

så jeg får altså en holder man slet ikke kan se for under 150kr.

det kan kun blive godt .-)
Hej..

Prøv ar kigge på www.formplast.dk med det kan du forme alt og er du ikke tilfreds, så varmer du det bare op og laver det om igen.
Der findes også et andet produkt, som minder om modelervoks, men det hærder bare op efter 24 timer.. Det fås i mange farver.. www.sugru.com For mig set er det et genialt produkt til rigtig mange ting.

Mvh.
Søren
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis