Cykelholder up

Hej herinde

Så blev det endelig min tur til at få en VW Up. Jeg skulle gerne have en cykelholder der passer til, men har lidt svært ved at finde en. Nogen der har erfaringer med de forskellige. Bilen er uden træk. Skal bare kunne transportere datterens cykel ind imellem, så den behøver ikke koste spidsen af en jetjager. Nogen forslag?

Mvh

Kasper 
12 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Muligvis du er så ny at du ikke har hørt om en lille genstand der var meget populær i 50-60 erne. Den hedder en tagbagage bærer. Der findes også et monstrom der kan spændes fast på bagklappen. Jeg aner ikke meget om biler og ved ikke hvordan en wv up,   som du beskrive ser ud.
En cykelholder til en Up?
Det må være sådan en ting, så Upen kan spændes på cyklens bagagebærer?

Havde set den du foreslår Jens, men synes 1.995,- er meget at bruge på det, når det bare er for at kunne have datterens cykel med hjem fra en veninde o. lign.
Jo, men det er åbenbart det med de meget moderne biler. Først finder man den udkårne, og så er der ikke en liste over hvad det kan medføre af besværligheder når hvedebrødsdagene er ovre


mvh

 varmetossen

Annonce
Har for nylig set en cykelholder til at sætte på bagklappen i Harald Nyborg til omkring 200 kr. Om den funker optimalt til din Up tør jeg ikke sige, men 200 kr. var i hvert fald ikke slemt

/Uffe
Som jeg husker der, har UP'en en bagklap udelukkende af hærdet glas, så er det måske ikke så smart at hænge en cykkel fast der?

mvh jens 
Ja den har bagklap af glas, så kan godt være det ikke er så smart. Nå må vel bare bide i det sure æble og op med pungen...
til en jydekrog (andhængertræk) med cykelholder.!
Det kræver jo at bilen må monteres med træk, dobbelt Hans!

Elektronikteknikeren
Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis