Brugermanual til det svage køn

Det er jo meget i gør-det-selv ånden med en a-z forklaring af hvordan kvindfolket kan hales i land

guide

(ADM: link fjernet)
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja. Du er da en helt!

Vender du ikke tilbage med en buket blomster og en flaske vin til ejerene af denne side, sår nu de giver dig gratis reklameplads?

Og personligt, kunne jeg godt tænke mig at vide, hvor mange ekstra klik, det har givet, siden du lagde din reklame ind på LDS.


Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Imponerende hvad man skal finde sig i af dumheder på nettet...

LDS kunne godt bruge en Moderator, hvis opgave det er at luse ud i den slags indlæg og fjerne dem lige så hurtigt som det kan lade sig gøre.
På det forum jeg er med-admin på, vil noget sådan udløse en advarsel, og har man 2 eller 3 af dem, ja så ryger medlemskabet, og man bliver udelukket. Her spærrer vi alle fremtidige tilmeldinger fra den IP adresse, så kan det hurtigt rygtes at det ikke nytter noget med den slags.

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Jeg har ikke været inde for at se på noget, men det virker klamt som noget vi gerne er foruden.
Det er måske lagt ind som en morsomhed, men det er det ikke.
Lad os blive fri.

 varmetossen

Husk at bruge ALERT når i ser disse indlæg, så Admins bliver opmærksom på disse indlæg.

Men enig med PinkHenrik, LDS kunne godt bruge en moderator som jævnligt rydder ud i disse indlæg.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis