Håndtag på Samsung side by side

Hej alle.
Vi har købt et nyt Samsung RSA 1 UHMG side by side, ved leverinf var der transportskade på højre sidedør, en ny dør er nu leveret og det gamle håndtag skal flyttes over på den nye dør? som jeg kan se skal det påskrues ude fra men hvor/hvordan lukkes det håndtag op?

Hilsen Lars

Det er svært at være perfekt

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Har du prøvet at spørge din ven Google
Og ellers må fabrikanten vel kunne oplyse det.
Hej
Linien har virkelig været glødende til min gode ven Google men han har ikke kunnet hjælpe, derimod har jeg fået en anvisning fra producenten som jeg ikke rigtig kan få til at virke med herværende værktøj, så jeg mener at det kræver specialværktøj.

Hvis ingen melder ind med en løsning, har jeg nu et tlf. nummer jeg kan bruge efter helligdagene men det var jo godt at få det gjort hurtigt.

Mvh

Det er svært at være perfekt

Jeg kan godt følge dig, desværre er det ikke altid tingene vil lykkes i første omgang. Så må man jo vente til de rigtige mulighedder er der. Du skal se det kræver sikkert en montør der lige har det rette værktøj i kassen, nogen ting er desværre lavet så der skal proffer til, ellers kunne de jo ikke tjene lidt extra på os
Udbedring af en transportskede kan da aldrig være dit problem, det skal betales af vognmandens forsikring.
Jeg kan kun give dig helt ret

Det er svært at være perfekt

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis