Korrespondance afbryder med dæmper

Jeg har en gang med 2 afbryder der er Korrespondance afbryder

Hvordan kan jeg sætte en dæmper på der ???
Kom gerne med en være nummer ..

1000 tak  
17 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis du har nul mindst ét af stederne kunne du opsætte en Fuga Touch lysdæmper og så en 1-polet afbryder med fjeder i, i den anden ende.

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Hvorfor skal der et relæ imeææem?

Du må beskrive dit projekt bedre.
Hmm et relæ imellem ? den har jeg aldrig hørt før.... Hvis du køber en LK Uni 350 dæmper og en 1-pol afb. med fjedre i så virker det.
Som de andre beskriver kan du hvis du har en nul bruge en lk 350 touch uni dæmper i den ene ende, og ón en polet i den anden ende. ( du kan også bruge korss afbryderen som en polet nu du har den. Se lks datablad http://www.harald-nyborg.dk/pdf/8060.pdf
Annonce
Uhmmmm
er lidt forvirret Fudji !!!
Han jeg bruge fig 2 hvor jeg ser bort fra inpulstryk ???
Hvis ja så kan jeg ikke så hvad jeg skal bruge nul til ???

Skrevet af Urup på 11 dec 2012 22:04
Uhmmmm
er lidt forvirret Fudji !!!
Han jeg bruge fig 2 hvor jeg ser bort fra inpulstryk ???
Hvis ja så kan jeg ikke så hvad jeg skal bruge nul til ???


Det er også mig der vrøvler. Der skal jo ingen nul til en UNI350!

Jeg kom til at forveksle mine dæmpere med den Fuga PIR jeg sidst satte op her hjemme.

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Han jeg bruge fig 2 hvor jeg ser bort fra inpulstryk ???
Yes.

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Ja det kan du, lyddæmperen kommer så til at virke både som lyddæmper og kip relæ
Der er yderligere 7 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis