Trafo til LED

Hej

Jeg har efterhånden prøvet en del dæmpbare LED pære til mine mange spots(MR11) og har fundet en type der virker fornuftig. Nu skal jeg dog ha udskiftet mine transformatorer til nogen der kan køre med den mindre effekt og her er jeg løbet ind i et par problemer.
Uanset hvilket pære jeg har prøvet har de alle en tendens til at ha en ubehagelig 50Hz? blinken. Det vil jeg gerne undgå. En mulighed kunne måske være en transformer/strømforsyning med DC udgang. Hvordan den arbejder samme med en lyddæmper og LED'en er uklart?
Da lysdæmperen(styret med kip) også er ved at dø har jeg kigget på trafoer med indbygget dæmp.
Det ideelle ville være en trafo med dæmp og en DC ud eller en udgang der PWM'ede med en højere frekvens end 50Hz.
Findes det?

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej lcltech

Jeg er ikke super skarp i 12V LED, men min kollega Jesper sidder og roder med det dagligt, og har testet alle vores 12V og drivere med diverse LED pærer.
Så jeg er næsten sikker på at han kan give dig et kvalificeret bud, fang ham på tlf. 54460912 indenfor vores åbningstider

Med venlig hilsen
Jonas Ebbe
Greenline A/S

Elartikler med gratis levering i hele Danmark : www.greenline.dk
Blog om Elartikler - Alle kan være med : www.elartikler.dk
LED belysning og LED pærer : www.ledlys.dk
Hej Jonas

Undskyld det forsikede svar. Det ser faktisk ud til I har lige præcis det jeg søger. Takker!

mvh Lasse
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis