Netflix

Som der også reklameres med her på siden, er da et udmærket sted at se sine film.
Men bemærk venligst at der ikke er film der er under 10 år gamle.
Det er altså ikke stedet hvor du kan se de nyeste film
21 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
10 år er nok i overkanten. De har ikke de nyeste film men jeg har da fundet flere fra så sent som 2011.
Og så er der jo en gratis måneds prøvetid så risikoen er begrænset ;-)

 Aldrig gå ned på udstyr!

Skrevet af Lars ON på 25 okt 2012 18:49
Overdrivelse fremmer jo forståelsen siges det. Men indlægget fik mig da til at gå ind på netflix siden for at hvad det er. Jeg kan da på en tilfældig side som denne her se, at ikke en af filmene er 10 år gammel (eller OK, der er måske en enkelt)
Jamen så kan jeg da lige leverer et par titler:
Abernes Planet  1968
Rumrejsen år 2001.  1968
Superman  1978
Dune  1984
Timecop1994
Og der er flere endnu !


Skrevet af Jacobn på 25 okt 2012 21:33
De har også "Rejsen til jordens indre" fra 1959, men det var vel nye film du mente der manglede?
Ja det var nye film jeg manglede, ikke fordi der mangler film og jeg kan da også godt lide at se gamle film igen. Jeg har bla. set en trailer om den nyeste "Men in Black III" den kan jeg dog ikke finde.

Netflix reklamere heller ikke med at de har de nyeste releases af film på markedet. Umiddelbart synes jeg at udvalget er tilfredsstillende, der er til mange timers underholding for både store og små.

Udvalget vil hele tiden blive opdateret, og synes det er et super alternativ til f.eks ViaPlay med alle deres åndssvage reality programmer.




www.elux.dk - professionel leverandør af LED lys og LED pærer.
Er det noget med at man kan leje film over Nettet?
Og noget man er nødt til at være en del af, for at kunne være med på beatet?


Med venlig hilsen
ktm

 

Skrevet af ktm på 26 okt 2012 08:40
Er det noget med at man kan leje film over Nettet?
Og noget man er nødt til at være en del af, for at kunne være med på beatet?


Man betaler et fast abb. hver måned, vist nok 69 kr, også kan man se alt de har i film og serier, og der skulle være en hel del. lige nu kan du få den første måned gratis.

Det er et alternativ til dem der ikke gider tegne stor kabeltv eller parabol pakke for at se en smule film og serier hen over måneden. desuden kan du se dem når du har lyst.
Når den gratis måned er gået, koster det 79,00 Kr. om måneden. Og hvis du har et moderne digitalt TV kan du også modtage signalet gennem nettet, tror nok det skal være en fiber forbindelse !
Så du er ikke kun henvist til at se det via din pc.
Men somsagt er der ikke alle slags film, jeg har forgæves søgt efter nogle gamle film med Dirck Passer o.l. men det kan da være det kommer.
Der er yderligere 11 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis