sony bærbar

Nogen, som har erfaringer med Sonys bærbare.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ikke med deres blærbare
Men ellers har jeg kun Sony elektronik : Radio Pladespiller CD afspiller til 200 CD-er  DVD  Fla-skærm Diverse forstærkere, og det er kvalitets vare. Sony har altid været et kvalitets mærke.
Hej fabrin tak for hjælpen i sin tid, desværre stod den gamle R51 af senere. Jeg købte så en Lenovo SL 510, men min hund skubbede
desværre til sofabordet og væltede en flaske vand ud over tastaturet, så nu er den død, og jeg skal ha en ny og Sonys virker ret tiltalende. Jeg har alt muligt andet Sony, men kender ikke deres bærbare.
Erik

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Jeg købte så en Lenovo SL 510, men min hund skubbede desværre til sofabordet og væltede en flaske vand ud over tastaturet, så nu er den død.

Har du overvejet at skifte tastaturet ud med et nyt? Måske er det nok til at få liv i den igen. Prisen for sådan et stunt er ca. 1000 kr., hvis du selv skifter det. At få det repareret på et værksted kan ikke betale sig, når man ser på prisen på en ny computer. Men anyhow, hvis du køber en ny, så pil harddisken ud og køb et løst kabinet til den og du har en USB harddisk.
Forøvrigt bliver de fleste bærbare computere lavet af få fabriker efter specifikationer fra den, der får sit mærke på computeren. SONY, HP, IBM osv.

fase

Ja, det er rigtigt.

fase
Hej har den dansk tastatur?

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis