Liquid metal

Jeg håber der er en af jer der har erfaringer med flydende metal til reperationer.Jeg har et tæret hul i mit støbte aluminiums grovfilter,og har hørt om en slags pasta der kan lukke hullet effektivt.Er der nogen der kender navnet på sådan et produkt,og om det binder på aluminium?
Mvh.Tommy

 

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
http://www.multikoeb.dk/spartelmasse-674/plastic-padding-kemisk-metal-210-gram-p11051

Mvh
Martin

Cand alt. med speciale i det jeg finder spændende.
Tak Neubert,
Jeg havde håbet at nogen havde prøvet et brugbart produkt.Når man nævner det skal bruges til støbt aluminium,flakker blikket.

 

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
jeg tror ikke du finder noget mere egnet end kemisk metal, uden at skulle ha fat i en der kan svejse alu. jeg brugte det til min søvandspumpe (støbejerns hus) til at udjævne nogle kedelige grater, og der har ingen problemer været med pumpen, har også brugt det til at fastgøre/tætne en studs i brændstof systemet på min rendegraver.

og begge steder lærte jeg at det er vigtigt at lægge det så præcist som muligt, da det er hårdt at slibe i. :-)

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

Tak Gert
Kemisk metal lyder rigtigt,men er svært at finde her i Italien,hvor vi befinder os for tiden.
Især hvis man ikke kender navnet det sælges under.Jeg har købt Durafix (alu svejse tråde),men kan ikke varme tilstrækkeligt.Så problemet er løst ved at få et gammelt filter,fra en skrottet motor.
MVH.Tommy

 

ohhh ja det ka jeg så godt se
men det glemte du jo lige at nævne
godt det blev løst

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også