philips led spot.

nogen der kan hjælpe mig med at finde de spots, philips har lavet.
skal have led spots op i køkken og stue, og min bror har nogen af den slags jeg gerne vil ha..

men hans de er købt ved en elektriker, så ville se om de kunne findes på nettet billigere.

uden på kassen står der philips master led spot MV  4w . og bag på står der 4w gu10 2700k 220-240 40d

nogen der ved hvor man evt kan finde dem på nettet. og evt lampen der passer til .


takker

det rigtige værktøj - det halve arbejde :P
21 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du har naturligvis prøvet at google ikk?

http://www.lyskilderdirekte.dk/philips-ledspot-mv-4-35w-2700k-gu10-40d-master/

 

Hvorfor køber du ikke noget reklameplads her på siden ?? - endvidere kan man jo undre sig over, hvorfor din virksomhedsadresse er påfaldende tæt på Sunflux...


nå oki.. troede bare at/ og havde hørt at philips var det bedste bud, når det er noget der skal kan dæmpes også..
men siger helt klar tak for at i sender alternativer til det..

det rigtige værktøj - det halve arbejde :P
Hej StenKrog

Har allerede reklamer på siden...

Og jeg mener at alle har ret til at vide at Philips ikke nødvendigvis er det bedste valg, er du ikke enig i dette?

Især er det vigtigt at kigge på lyskvaliteten og dæmpningsmulighederne ved brug af LED spots...

F.eks. er det meget vigtigt at bruge rigtige gode spots i køkkenet og badeværelset, og her menes der lys med en lyskvalitet på min. Ra95 (95% af dagslys kvalitet), ellers får du misfarvet madvare eller mærkelig makeup – disse steder kan det bestemt ikke betale sig at spare ved at vælge en billig LED spot…

Prolys.dk - Autoriseret SunFlux forhandler

  • Kvalitets LED lys til den kræsne bruger...
Annonce
Prolys, det er fint, at du mener at du har verdens bedste produkter. Men lad dog dine kunder rose dem, hvis de virkelig er så gode. Det virker dybt utroværdigt, når du selv skamroser dem. Det virker som ren reklame, og dermed ikke noget forbrugere kan bruge til noget.

Læs i øvrigt http://www.lav-det-selv.dk/OmLDS/Ordensregler punkt 7 og 9.
Man må sige at JensHøj var bedre til at forklare sig ift. Undertegnet.

Du Prolys, fremhæver dine produkter som de bedste af alt, både her på forummet og mange andre steder. Som rådgiver inden for el-branchen er jeg ofte i kontakt med sælgere, bla. Af LED. Jeg har skam set andre producenter end lige osram og Philips som laver noget kram.

Der hvor jeg vil hen, er så men bare at det er ufattelig trættende at læse din sædvandlige tekst med at dine produkter er de bedste. Det er ikk noget du vinder på i den professionelle del, men jeg vil da ikke udelukke at du kan overbevise hr. Og fru. Danmark
Kender nemlig til de philips der og har set dem irl. Og syntes de gir nogetfint lys

det rigtige værktøj - det halve arbejde :P
Hej Andersen02

Du spørger hvor du kan finde pæren, det er der en del der gerne vil bidrage med så dem finder du sikkert hurtigt  ;O)
  
Den spot der passer til en gu10 pære fra Philips kunne være en indbygningsspot som Quick Install de er med en lav indbygninghøjde og har alle godkendelser til byggerier i skandinavien.

Quick Install indbygningsspot er fra Nordtronic i DK , Det giver et godt udtryk i loftet med en flot spot hvor der er monteret en pæn pære, at det så giver en flot belysning er jo bare endnu bedre.

God arbejdslyst med belysningen i stue og køkken.

Lad dig inspirere her, og tryk gerne på syntes godt om på min side.
Facebook.com søg efter: Salgskonsulent Reene A Nielsen

Du kan også læse mere om hvem jeg er via min LinkedIn profil.
https://www.linkedin.com/in/reene-a-nielsen
Søg Reene A Nielsen på LinkedIn
Philips dumper desværre fælt i mange tests. Mange af deres produkter er dårligere end de billigste Kina LEDer.
Der er yderligere 11 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis