Toiletbørste med WC rens

Hej med jer.

Jeg er i gang med et teknologi projekt, hvor jeg skal lave en toiletbørste med WC rens i.

På toiletbørsten er der det lange rør, som man normalt holder fast i, det er blevet til en beholder/cylinder, hvor der vil komme til at ligge WC rens i og så sidder der et stempel inde i røret, som man så bruger til at presse WC rens ud med. Når man presser på stempelpinden, vil der komme WC rens ud fra toilethovedet, som så sprøjter det ned i toilettet. 

Her kommer så mit problem, da jeg skal have lavet en behovsvurdering og finde ud af om der er nogen, som der gerne vil købe det her produkt. Jeg skal ikke sælge produktet, jeg skal bare finde ud af om der er nogen der vil købe det, hvis der kom en stor virksomhed, som gerne ville lave produktet.

Så, vil i gerne købe en toiletbørste med WC rens i, som man bare skal trykke oppe i toppen og så kommer der WC rens ud?

9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Og hvordan skal den så lige kunne sprøjte toiletrens op under skylle kanten hvis man til stadighed skal stå og trykke på en dims, det vil kræve at man skal bruge begge hænder for at bruge den.Det er vist det der kaldes en stor OMMER
om det er en ommer ved jeg nu ikke.
ideen kan nu være ganske god feks. for personale der har en del toiletter, og som tages jævnligt.
Omvendt vil jeg sige, at her i huset vil det ikke være aktuelt (udover som en gadget) da mængden af kalk her i byen er så stor,
at toiletrens hældes i og skal derefter stå nogle timer.

Men jeg tror nu godt der vil være flere der ville købe en sådan, om ikke andet så fordi den er lidt sjov :-)

Mvh
Martin

Mvh
Martin

Cand alt. med speciale i det jeg finder spændende.
op under skølekant.! så skal der monters en bevægeligt dyse.
så den kan sprøjtes op under kanten.
og "tanken" så stort at den kan tage 5 til 10 toiletter ad gangen
på hvær på fylding. en lille fif er at den kan skrues på flasken.?!?


iden er sikkert stammer fra en opvaskebørste med indbygget tank med trykknap
til dosering af opvaskemiddel.!
Ideen er da god... Hvis folk altid kikkede efter om toilettet lige skulle skrubbes efter et stor besøg ville der være et stort marked.

Og tage sådan en børste der står i en lille sjat varmt vand fra toilettet.. Kan være en ganske ubehagelig oplevelse.

Jeg hælder altid en sjat toiletrens i bunden af holderen til børsten.. Så er børsten aldrig stinkende men disinfekteret.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

I skaftet til en alm. str. toilet børste kan der ski da ikke være plads til ret meget toilet rens, så effektiviteten kan ikke være ret stor, men mere som en gadget for en kortere periode , derefter bliver den smidt ud eller står hengemt i et eller andet hjørne

Tim  
 
Annonce
Skrevet af grandoldman på 06 okt 2012 13:22
  
Jeg hælder altid en sjat toiletrens i bunden af holderen til børsten.. Så er børsten aldrig stinkende men disinfekteret.

Der tog du livet af den opfindelse.
Jeg har købt din ide, børsten kommer jeg aldrig til at bruge penge på.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Især den billige fra IKEA.. Den har en plast "krukke" i bunden som er vandtæt og så er der låg på børsteskaftet.. Ellers kan sådan noget toiletrens godt give en atmosfære af offentligt toilet.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Du skal nok også tage med i dine overvejelser,WC rens skal være påført i nogle minutter før det er virksomt.
prøv at lægge billedet af prototyben ind tråden. af toitelbersten med toilet rens
indbygget.!!!
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis