Grimme samlinger i filt

Hej med jer 

Jeg har lige sat nyt glasfilt op i min stue, for aller første gang! Jeg har fået hjælp en en ven, og vi har sat ca. halvdelen op hver. Desværre er det sådan, at hvor jeg har sat filten op med overlapninger jeg har skåret igennem, for at få en usynlig samling, har han stødt filtbanerne op mod hinanden. Dette betyder så at alle de baner jeg ikke har sat op er meget tydelige i samlingerne, især nu hvor jeg har grundet filten 1. gang. Hvordan kan jeg gøre disse samlinger usynlige? Selve filten sidder pænt, og er 1. sort i et stort rum, så jeg vil helst undgå at rive det hele ned og starte forfra...

Håber på nogle brugbare råd?



Også, vil det gøre en synlig forskel hvis jeg sliber med fint sandpapir imellem grundinger og maling?
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Kan let overslibes i samlingen ja, den kan evt. viskes lidt ud med sandspartel eller letvæg filler.
Tak. Ok, Så bare fin sandspartel? Er godt klar over det sikkert er helt vildt basalt. Hehe. Vil bare ikke risikere at gøre det værre end det allerede er.
Jep, spartel som har nogenlunde samme kontur som filten, så kan det ikke ses efterfølgende.
Fedt. Tak. Ved du om det giver et synligt bedre resultat, hvis jeg sliber væggene imellem hver maling?
En let slibning giver et bedre resultat, men ikke for hver gang du maler, en gang skulle være nok.
TAK!
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også