Mangler expertise på et område hvor jeg kan følge med?

Jeg er kommet til lidt penge og nogen af dem skal bruges på en gave til en ven.
Gaven skal bestå af værktøj til et ca beløb af 10.000 kr.
Selve værktøjet skal løse opgaver med træ og metal ( metal: skære, klippe bøje - ikke svejse)
Et flot nybegynder værksted - en opstartspakke så at sige

?
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Overskriften mangler et "ikke"... hvor jeg ikke kan følge med.
Jeg vil også gerne være din ven;-)

Ved ikke helt hvad spørgsmålet går på, men forstår det som en "tak for hjælpen"-gave - en overraskelse!

Hvis denne kammerat har et bestemt arbejdsområde i tankerne, syntes jeg da næsten at du skal løfte sløret for dine planer.
Så har han måske selv en ide om hvad han har behov for. Så kunne I jo tage ud og "shoppe" sammen.

Og så lukker I turen et sted i byen og får noget dejlig mad og en kop øl.

Så er du dagens helt:-)

Men venlig hilsen

Thomas Rabech, Tømrermester i Hvalsø
ha ha.

Han aner ikke ikke hvad han skal bruge, han er helt ny. Men hans ideer kan udføres med simple værktøjer tror jeg. Kan skal lave et poker bord, med sådan en hæfte maskine og han skal ompolstrer stole og meget mere. Skrue værkstøjer og bore. Slibe og pudse. Skære og fastholde ting og sager. Kvalitet og funktionalitet som første prioritet    

hvis det evt skulle være noget boremaskine værk vil jeg meget gerne anbefale en Makita BHP451RFE, det er en satan uden lige, med 80 nM og metal gearhus, så har han hvert fald en skrue/bore maskine for livet ! der er også den lidt billigere BHP454RFE, den er ikke nær så kraftig, men stadig en virkelig god maskine til alt slags bore/skrue arbejde ! priserne er vidst fra 2600 og opefter

et andet godt stykke værktøj kan være en Dremel, evt deres proffesionelle 4000 serie, jeg har den selv og er mega glad for den, og der er tusindevis af tilbehørs dele til den, den kan fås til omkring 900kr hos frishop, og det er med kuffert og mange dele til
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis