Electrolux opvaskemaskine

Hej

Jeg har lige fået tilsluttet en ny opvaskemaskine af mærket Electrolux..
Desværre har jeg ikke kunne få den igang da den melder fejl med 2 blink.
Da jeg først får besøg af montøren på mandag var jeg lidt nysgerrig hvad fejlen kunne skyldes.

Ifølge electrolux support betyder 2 blink at maskine ikke kan komme af med vandet.

Nogen forslag til hvad det kan skyldes, jeg har  checket at ledningerne til afløb tilslutning af vand ikke er bøjet så disse er skyld i problematikken.
Og der er vand på som der åbnet op for.

Der har sidder en anden opvaskemaskine på de samme sted.




8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
tjaa kan være mange ting print pumpe vand i sikkehedsbakke.har du prøvet at nul stille maskinen evt kom afløbsslangen ned i spand og se om det hjælper

<p>&#160;stave fejl er gratis</p>
hehe kan godt se det måske gik lidt lidt stærkt Det jeg mener er at det enten kan være printet eller pumpen der er defekt som så giver vand i sikkerhedsbakken men det kan osse være flowmetret der ikke virker ordenligt så maskinen ikke får at vide hvor meget vand den tager ind men som sagt kan det være mange ting.For at jeg kan svare på hvordan at du nulstiller maskinen så bliver jeg lige nød til at vide hvilken model det er

<p>&#160;stave fejl er gratis</p>
også lige et tillægs spørgsmål køre afløbspumpen konstant ?

<p>&#160;stave fejl er gratis</p>
Der er noget der køre, indtil der meldes fejl .
prøv at hælde et par liter vand ind i den så kan du hurtig konstanter om det er pumpen der køre konstant.Hmmm hmm så vidt jeg husker så på den model er der ikke sådan en knap med en pil på der nærmest knækker rundt om sig selv.Jeg mener at hvis man holder den knap inde lidt så nul stiller du den ellers kan det osse være startknappen du skal holde inde i 10 sekunder. men ellers prøv lige at hælde maskinen lidt bagover eller forover og se om der skulle stå noget vand i bunden af den

<p>&#160;stave fejl er gratis</p>
startknappen er den du trykker på når du har valgt program altså ikke on/off knappen

<p>&#160;stave fejl er gratis</p>
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis