Hurtigeste reklamation på vaskemaskine ?

Så fik jeg den ny vaskemaskine hjem fra Elgiganten i går, nu skal der vaskes tøj.
http://www.elgiganten.dk/product/hvidevarer/vaskemaskine/WF0604NBW/samsung-vaskemaskine-wf0604nbw

http://www.samsung.com/dk/consumer/appliances-laundry-kitchen/washing-machines/washing-machines/WF0604NBW/XEE

Samsung WF0604NBW/XEE
Serie no.: Y3SU5ABC602559Z

Installerede den, kørte ifgl manualem "Før du vasker tøj første gang, skal du lade vaskemaskinen køre et tomt program (en gang uden vasketøj)" , ingen problemer den kørte en 60 gr. i 2 timer.

Kørte så en 20 minutters vask på 40 gr., hvid vask med t-shirt, håndklæder m.m og overfyldte ikke vaskemaskinen. Efter ca 1 -2 min kunne jeg så høre at der var noget hårdt der bankede imod inde i tromlen. Gik straks ud og stoppede den, tømte vandet manuelt, slukkede den, åbnede lugen, og så at en af disse plastik-trekanter der sidder inde i tromlen var knækket af, her er et billed:

Her kan man se nr 2 hul at den er knækket:


Det er her den sidder:


Fandt så ud af, ved at ringe til Elgiganten for det stod ingen steder, at det var Dansk Total Service der skal lave det på garantien. De ringede så i dag og aflyste vores aftale i morgen, da de ikke havde den hjemme, og de kunne ikke sige noget om hvor den ville komme, så jeg kan få min splinternye vaskemaskine lavet, efter kun 1 vask   jeg håber sq ikke der går flere uger...Mine spørgsmål.

Hvad hedder den plastiktrekant der sidder inde i tromlen ?

Er det normalt at en sådan kan knække af ved aller første vask ?

Hvad med den lille plastikdel der er knækket af, den ligger jo nu inde i maskinen et eller andet sted, kan den evt ikke gøre skade ved at sætte sig fast et eller andet sted ?

Hvordan vil de påsætte den ?

Kan det gøres udefra, uden at hele maskinen skal skilles ad ?

Jeg mener, en splinter ny maskine, og skal den så allerede ved første vask skilles helt ad for at kunne påsætte denne plastiktrekant igen..

Mvh Kim

Mvh Kim



4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
det hedder en medbringer og nej maskinen skal ikke skilles ad for at sætte en ny på så vidt jeg husker.Sidder der ikke sådan en matal flap der kan bukkes op der hvor medbringer sidder ?

<p>&#160;stave fejl er gratis</p>
@golf1985 skrev:
"det hedder en medbringer"...

Nej det hedder en Valke. [https://www.google.dk/search?num=10...mp;bih=634]

@golf1985 skrev:
"og nej maskinen skal ikke skilles ad for at sætte en ny på så vidt jeg husker"

Vist noget du gætter dig til...

@golf1985 skrev:
"Sidder der ikke sådan en matal flap der kan bukkes op der hvor medbringer sidder ?"

Ikke forstået hvad du skriver, omformulér venligst dit spørgsmål.
Kan du ikke se de billeder jeg har vedhæftet. det viser alt hvad jeg kan se ?

Mvh Kim



en valke og en medbringer er nøjagtig det samme(sommetider bliver den faktisk osse kaldt en "skovl" ) ( kært barn har bare mange navne )
og nej jeg gætter mig absolut ikke til noget da jeg til hver dag køre og rep hvidevare såååå jeg burde nok vide et eller andet om det.
grunden til jeg spørg om der ikke er en metal pal er at jeg ikke kan huske om der er sådan en på de maskiner da jeg trods alt køre på 37 forskellige mærker og jeg kan altså ikke huske alt.metal palen er sikkert bukket ned og ligger plan med kanten af karret og det er altså temmelig svært at se på billeder om der er en pal i det første eller andet hul eller om det bare er genskind.skruen at medbringer er sat fast med fra fabrikken er ikke nødvendig hvis at der er en metal pal der da det er den der holder/låser valken/medbringer på plads.Hvis at der ingen metal pal er skal bundslangen pilles af og skruen skrues i den vej og det skal lige siges at det ikke er nemt

<p>&#160;stave fejl er gratis</p>
i øverigt hvis du ikke er tilfreds med maskinen så kør da ud og aflevere den ved elgiganten igen og sig at du ikke er tilfreds med maskinen da den allereden er gået i stykker efter første vask så får du da bare en anden. Det burde der ikke være de store problemer i da jeg rep masser af maskiner der er kommet retur fra kunder af en eller anden grund

<p>&#160;stave fejl er gratis</p>
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis