Ifø Cera toilet har dårligt stort skyl

Her til morgen skiftede jeg bundventilpakningen på mit ifø cera toilet da de løb en lille smule. Efterfølgende virker det store skyl ikke rigtig.

Inden jeg begynder at splitte det ad igen, er der så nogen der har nogen forslag til hvad jeg skal se efter?

Det skal siges at når jeg har taget toppen af toilettet og de der 2 "ryttere" til hhv stort og lille skyl. Hvis jeg trykker på den til stort skyl der, så virker det heller ikke.

Det lille skyl virker fint og toilettet løber ikke mere.

Jeg havde da jeg skulle montere bundudløbet igen lidt udfordringer indtil jeg fik den til at klikke fast. Kan jeg have kommet til at justere ved noget der som gør at den ikke skyller så godt i den ene side?
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Problemet løst. Det viste sig at det var lågemøtrikken der ikke var strammet ordentligt
Hej
Stort TAK herfra for dette indlæg.
Havde samme problem: Toilet løb en smule, skiftede gummiringen i bundventilen og da det var samlet virkede det ene skyl ikke.
Skildte skidtet ad, alt så ud til at fungere, men når det var sat i toilettet, og det tager vand ind fulgte flyderen på den røde trækstang med op så afstanden til vippemekanismen var for stort til at løfte bundventilen.
Men det virker igen, hvis man samler det helt og spænder topmøtrikken grundigt!
Dezværre løber toilettet stadig så det var nok indgangsventilen jeg skulle have skiftet
Hilsen C

Chrikke
Skrevet af Chrikke på 08 jul 2013 12:33
Hej
Stort TAK herfra for dette indlæg.
Havde samme problem: Toilet løb en smule, skiftede gummiringen i bundventilen og da det var samlet virkede det ene skyl ikke.
Skildte skidtet ad, alt så ud til at fungere, men når det var sat i toilettet, og det tager vand ind fulgte flyderen på den røde trækstang med op så afstanden til vippemekanismen var for stort til at løfte bundventilen.
Men det virker igen, hvis man samler det helt og spænder topmøtrikken grundigt!
Dezværre løber toilettet stadig så det var nok indgangsventilen jeg skulle have skiftet
Hilsen C

Det sjove er at mit også stadig løber fra tid til anden.

Men det glæder mig da at mit indlæg har kunne bruges
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis