Det levende søkort 2

   

  Hej brugere af det levende søkort. Mit DLS 2(original og uforfalsket) er, både på den bærbare(vista) og stationære (windows 7), holdt op med at fungere efter hensigten. Jeg har ingen steder kunnet finde oplysninger om der skulle være en forprogramering af "levetiden". Da det er begge Pcère der ikke kan køre den, har jeg den tro at "skiven", efter flere års tro tjeneste, er holdt op med at "fungere". Jeg er helt klar over at der ikke mere kan updates/support på brugen. Nogen der kender til løsningen på dette, og vil fortælle om det.  med hilsen anvi
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hejsa.

Jeg kender ikke en løsning, men vi har oplevet det samme på indtil flere af børnenes spil. Disc'ene kan pludselig ikke læses mere...

 Gør det rigtigt fra starten!

Min levende søkort 2 virker stadig væk. jeg forstår ikke helt det med disc - hvis du instalerede de sidste programopdateringer ville DLS ikke bede om at se CDen mere. Det ser dog ud til opdateringerne ikke er tilgængelige på det oprindelige sted mere. På windows 7 var der vist noget med enten kør som administrator eller kør i xp kompatibel mode.
Ligeledes ser det ikke ud til fungere på et 64 bits windows styresystem - ikke fordi det ikkekan afvikle 32 bits kode - men fordi det også indeholder 16 bit kode - som 32 bit windows tilsyneladende kan håndtere.

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis