PUCH MAXI BEGYNDTE AT RYGE

Hej LDS!
Idag fik jeg startet min puch ved hjælp af Butikken "tempo cykler" som bl.a. reparerer puch.
Da jeg havde kørt cirka 10 km. gik min puch i stå og jeg opdagede at det røg ud af motoren. Jeg har ikke kunne starte den siden. Først troede vi (mig og min far) at den bare var blevet lidt for varm og ventede nole timer med at prøve at starte den men den ville ikke starte. Den ville heller ikke starte da vi hældte benzin ind hvor tændrøret sidder. Den var meget tæt på og var lige ved at strarte kunne man høre Men den startede ikke. Efter noget tid sad kickstarten fast så jeg ville også gerne høre om der er noget man kan gøre for at få den løs??
Hilsen Simon!
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Har du husket at komme totaktsolie i benzinen?
Et tilkokset udstødningsrør/potte, kunne også være et bud....
mvh jens
Tak det prøver jeg
Skrevet af hans2.hansen på 02 jul 2012 20:31
har du husket gearkasse olie.!

Ja som jeg nævnte ku det være den manglede Olie. Nu er det jo meget begrændset hvor mange typer olie der er på em Maxi 

R. C. Nielsen

Annonce
Jeg har prøvet med olie. Mon det kan være at den har sat sig fast ved gearet??
Ps. Kickstarten er helt urokkelig og jeg har prøvet at trampe på den så det er vist nok ikke olien.
Hvis kickstarteren sidder fast kan den have sat sig! Så er det vist nyt cylinder og stempel der skal på. Men prøv at tjekke.
eller cylinder hones op med nyt stempel.hvis det ikke er for meget medtaget.!
Prøv at dreje svinghjulet manuelt med hånden, det sidder under det blanke skjold, sidder det fast hælder jeg også til et stempel der er groet fast pga. eks. manglende 2 taks olie.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis