Streaming

Hejsa Forum

Jeg har fået lidt problemer med at se youtube vidoer se film osv på min PC
For et stykke tid side gik vi over til Fibernet /fra Trefor vist nok en 30/30 mb forbindelse.
Jeg har sat en trådløs netværkskort i computeren for at få forbindelse med routeren.
Men syntes at det er der problemerne starter.

Vidoerne fra you tube stopper  og går igang igen, derefter passer lyd og billede ikke sammen længere, når jeg ser film ( DVD) fra PC´en HD går den også i stå en gang i mellem.
men billede og lyd passer som regl hurtig igen.

PC er med en quardcore processor ca 3 år gl
styre system er XP med alle opdateringer

Der er ikke installeret nye progammer andet end driveren til det tråløse kort.

HAr nogen en ide hvad der kan være galt.

Mvh
Claus

Hvis ikke den kan spille er det bare et møbel
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Trådløst er ofte uegnet til sådan noget. Prøv at trække et kabel løst over gulvet og se om det ikke hjælper.
Ofte er en router sat op således at den skal dele båndbredde med alle enheder. Så har du en 54mbit router og tilslutter to pcer så er det delt ud over to. En mobil udover 3 osv. Derudover så er 54mbit teoretisk, så er der ikke meget tilbage. Selvom du har 108 Mbit, 300mbit, draft N og hvad de kalder de forskellige teorier, så er princippet det samme.
Tak for dit svar.
Min kones gamle bærbare pc virker fint på systemet, vi er aldrig på , på samme tid så det burde være muligt med
med den hastighed.
Jeg har bemærket at eks på en YT video er der en græ line ( download) og en rød linje ( afspil)
Det er ikke fordi at den afspiller hurtigere end den downloader den røde linje når aldrig den grå !!!

Jeg prøver dit råd i morgen med kablet så må vi se.

Tak

Mvh
Claus

Hvis ikke den kan spille er det bare et møbel
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis