Antennestik

Hej,

Jeg har netop overtaget en lejlighed og er igang med at renovere stuen.

Der er monteret et ganske almindelig antennestik i det ene hjørne. Modsat af der hvor jeg foretrækker at have det. Jeg vil derfor gerne trækket et antennekabel under de nye paneler jeg sætter op, hen til det modsatte hjørne.

Da kablet kommer ude fra opgangen er det ikke så langt og det vil derfor kræve en samling. 
For at undgå en samling i væggen vil jeg høre om der findes en antennestik boks designet til at have en udgang på bagsiden så jeg kan føre et nyt kabel videre bag væggen/under panelerne? eller noget lignende? eller en bedre ide?

Mvh,
Kbka
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Køb et antennestik TD263....den fungere som en sløjfe dåse.

Alternativt kan du demontere stikdåsen og trække kablet ud i opgangen. Herefter fører du et nyt kabel rundt, som du tilsvarende fører ud i opgangen gennem det allerede etableret hul. Det kræver selvfølgelig nforholdende er til det. Kablerne samle du med f-konnektorer! Fordelener at du ved sidste løsning begrænser dæmpningen i dit signal. Mensom sagt, forholdende skal være til det, især skal du sikre at kablet ind i din lejlighed ikke løber videre til andre beboere, men alene forsyner dig.

 Certificeret Statiker

Skrevet af Ingenioeren på 06 jun 2012 20:58
Køb et antennestik TD263....den fungere som en sløjfe dåse.

tusind tak for det hurtige svar. Det var netop sådan noget her jeg havde i tankerne! Kanon!
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis