Boxer: Har de lov til det ??

Hej...
Jeg er sku lige blevet lidt rystet..
Jeg har lige købt et års abb. på boxer.. alså betalt 300 kontant for at se skidtet ude i sommerhuset..jeg forsøger at aktiver kortet i sommerhuset via mobil.. det falder ud, men pludselig har jeg en masse kanaler... fedt... det virker..
14 dage efter er alle kanaler væk.. (vidste jo godt at de fleste ville forsvinde).. men også tv2..
Jeg kontakter boxer, og får at vide jeg ikke har aktiveret kortet rigtig.. de skal også have mine bank oplysninger, samt mit cpr #... (jeg har betalt...) Ja så sprang min kæde alså af... Kan det være lovligt, at forlange det, oveni købet via nettet.. ???
Så kan jeg sku da godt forstå at IT kriminalitet er blevet et stort problem.. det er da ret nemt at stjæle en andens identitet...
Er det mig der er lidt hys.. ???
Mvh Jan J
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Så bliver det jo selvbetjening for dem! Det er da skidesmart!
Jeg vælger at nøjes med DR og så op i r.... med resten.

Med venlig hilsen
ktm

 

Skrevet af Tunkan på 27 maj 2012 13:04
Tror nu godt du kan stole på et så stort firma som Boxer :-)


Mange er blevet "taget i r...." netop på grund af den formodning ;-)
Skrevet af Tunkan på 27 maj 2012 13:04
Tror nu godt du kan stole på et så stort firma som Boxer :-)

Det hænger nok lidt sammen med hvad man lægger i ordene "stole på".

Når der af produktet (DVD-æske med antennekort i) fremgår, at man har betalt for adgang til TV2 i et år. Men ved aktivering af kortet viser det sig, at man skal opgive fuldt cpr samt kontonummer (på en ikke krypteret linie i øvrigt). Når man spørger hvad det skal til for, da man jo jf. emballagen allerede har betalt for et år, så viser det sig, at man lige skal betale lidt abonnement mv også.

Så "stole på" i relation til Boxer skal nok forståes derhen, at man kan stole på, at man kommer til at betale  
Skrevet af Lars ON på 27 maj 2012 14:53

Det hænger nok lidt sammen med hvad man lægger i ordene "stole på".

Når der af produktet (DVD-æske med antennekort i) fremgår, at man har betalt for adgang til TV2 i et år. Men ved aktivering af kortet viser det sig, at man skal opgive fuldt cpr samt kontonummer (på en ikke krypteret linie i øvrigt). Når man spørger hvad det skal til for, da man jo jf. emballagen allerede har betalt for et år, så viser det sig, at man lige skal betale lidt abonnement mv også.

Så "stole på" i relation til Boxer skal nok forståes derhen, at man kan stole på, at man kommer til at betale  

Hehe, ja man kan nok godt "stole på at betale lidt mere" med Boxer. Dog mener jeg bare at jeg tror ikke man skal være så bange for at opgive de informationer. Det er selvfølgelig op til en selv hvordan man har det med det. :-) 

Rookie der forsøger at lave tingene selv, har en hobby-side om kaffe, kaffemaskiner, espressomaskiner og lignende.
Skrevet af Tunkan på 27 maj 2012 22:28

Hehe, ja man kan nok godt "stole på at betale lidt mere" med Boxer. Dog mener jeg bare at jeg tror ikke man skal være så bange for at opgive de informationer. Det er selvfølgelig op til en selv hvordan man har det med det. :-) 

ja jeg tror nu heller ikke at Boxer decideret er tyvagtige, men du får næppe en præmie af din bankmand for det gode eksempel når du oplyser, at du har sendt dit fulde cpr samt kontooplysninger via internettet på en ikke krypteret forbindelse
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis