agria 1700

Jeg har været så heldig at få fat i en agria 1700 med en masse tilbehør. Jeg har bare den udfordring at moteren ikke leverer varen. Den starter nemt når den er kold; tipper den, stiller gassen og trækker et par gange i snoren. Den tager dog mange omdrejninger og reagerer ikke synderligt når jeg stiller på gashåndtaget, hverken flere eller færre omdrejninger. Når jeg vil starte den bagefter (når den er varm) er der intet liv.

Jeg har renset benzintank og kaburator(med luft). 

Er der nogen som har en ide til hvor fejlfindingen skal starte? 

Venlig hilsen
Kristian (der snart gerne vil ud at fræse)
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Der har været en del poster om netop Agria.

Prøv at skrive "Agria" i søgefeltet.
Symtomerne tyder på at motoren kører med en alt for mager blanding. Måske der er en utæthed mellem karburator og cylinder ?

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Det kan også være utætte zimmerringe ved krumtap akslen. Der må være to styk..
De gamle svinghjul har ikke tilstrækkelig magnetisme mere.
Byg den om til batteri tænding, find en tændspole og en kondensator fra en af de gamle biler, fra forrige årtusinde, den originale 6 volt kondensator kan blive siddende, men kobbel ledningen fra ved platinerne. Skru den anden kondensator fast ude ved autotændspolen så den får stel forbindelse og forbind ledningen til spolen sammen med ledningen fra platinerne på spolens minus, (15 -)
Den anden klemme på spolen skal have plus (+) skal til batteri. Der er diagrammer på nettet.
Et motorcykel batteri holder strøm længe når det kun skal forsyne tændingen.
Lån strøm fra bilen for at se om det kører.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis