Stuk i brusenichen ?

Hej

Vi er ved at få opsat stuk i et af vores badeværelser, hvor brusenichen går til loftet. Som det fremgår på billederne er jeg stoppet ved indgangen. Tanken var, at vi ikke ville opsætte stuk i selve nichen, men blot afslutte med en lige afskæring i begge sider ved selve indgangen. Nu er jeg dog blevet meget i tvivl om, hvorvidt jeg alligevel bør føre stuk helt ind og rundt i brusenichen.

Det er naturligvis kun os selv, der kan træffe den endelige beslutning, men jeg vil meget gerne lige høre andres mening om sagen.

På forhånd tak !




Selvbyggeren

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det bliver da noget KLAMP hvis du ikke gennemfører hele vejen rundt
Du kan skrue en gipsbeklædt regel eller andet op i loftet i åbningen imellem de to vanger.

Ca. 1-2 cm højere end stukken og lige så bred som den flisebeklædte vange/(knast) til venste.
Derved kan du afsutte med ét stk. stuk udenfor brusenichen. Og finde på en anden inde i samme niche.
Hej

Jeg har selv sat polystyren/falmingo stuk op i min bruseniche og det har siddet fint i 10 år. Det vigtigste er at du bruger en ordentlig klæber til at sætte det op i og at du maler den efterfølgende med en vådrumsmaling.

Hej

Jeg har selv sat polystyren/falmingo stuk op i min bruseniche og det har siddet fint i 10 år. Det vigtigste er at du bruger en ordentlig klæber til at sætte det op i og at du maler den efterfølgende med en vådrumsmaling.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også