priser på loft isolering, tilbud til og med onsdag, er det billigt?

Jeg står i den heldige situation at kunne få sponseret efterisoleringen af mit nyindkøbte hus.  Også ser jeg at Stark Frederikssund har paroc isolering 95x600x980 til kun 21,19.
For mig at se er det en rigtig god pris, da den hos bygma koster 29. og jeg skal ligge 3x95mm på 100kvm. og det er trods alt en besparelse på ca 2300Kr. i forhold til bygma. ( se tilbud på første side http://www.stark.dk/PageFiles/3160/...e_opti.pdf 


Tilbudet gælder kun onsdag d. 18 april. Er det for godt til at lade være, eller kan man finde et lige så godt tilbud et andet sted?  Hvad vil i anbefale mig  

mit hus er fra 1968 og har kun 150mm på det tykkeste sted. og kun 50-100 der hvor der er spær og bærende vægge.
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Den tilbudsavis du henviser til er fra 2010.

 "mod regulær dumhed kæmper selv guderne forgæves"

Ja det kan du selvfølgelig have ret i hehe :p Det kan da godt være at tilbudet er udløbet så :p haha.. Men ved de har noget messe i stark frederikssund her onsdag, men om de så har isoleringen på tilbud der ved jeg så ikke lige.. Men alle de andre spørgsmål søger jeg stadig svar på
Som jeg er informeret. Er paroc en udspinger fra rockwool. Og kvalitetsmæssigt er det på højde med rockwool.
Jeg tror du kan få isoleringen til nogenlunde samme pris. Du skal ihvertfald ikkegive det som bygmas tilbud er. Det er for dyrt.

 "mod regulær dumhed kæmper selv guderne forgæves"

ok. Er ikke så meget inde i det med isolering og priser. Så har svært ved at gennemskue hvad der er dyrt og hvad der er billigt, eller bare normal pris. Hvad bør en kvm. pris evt ligge på før der er billigt?
Den skal helst ned omkring de 21-22 kr. Jeg vil tror du kan få en god pris hvis du skal bruge 300 kvm.
Tag ned i et par trælaster og forhør dem om hvad de skal have.

 "mod regulær dumhed kæmper selv guderne forgæves"

Annonce
Fandt så lige lokal avisen og det var samme isolering, bare til 23,70 pr kvm.
Så må jeg prøve at forhøre mig i de lokale trælast handler, og se om vi kan få et godt tilbud der. Men tænkte der sikkert var en masse der forhandlede det online,. hvor man ofte kan få langt bedre normal priser, end man kan få tilbudspriser hos de lokale.
Umiddelbart tror jeg sjældent du får en bedre pris online end en god pris fra din lokale trælast.

Dan the man - Hellere en skrue for meget end en for lidt.


Umiddelbart tror jeg sjældent du får en bedre pris online end en god pris fra din lokale trælast.

Dan the man - Hellere en skrue for meget end en for lidt.


Synes jeg ellers bare man altid kan med de fleste andre vare. Men kan være jeg skal vente og se om ikke man kan finde et bedre tilbud et andet sted.
Byg-til-lavpris.dk sælger den isolering du har vil bruge til næsten 44 kr pr. m2. Det er da ca. 100% for dyrt i forhold til det tilbud du har set i lokalsprøjten.

http://www.byg-til-lavpris.dk/shop/isover-37-flex-65785p.html

 "mod regulær dumhed kæmper selv guderne forgæves"

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis