Spindel til vandhane.

Vi har en speciel vandhane i køkkenet, en engelsk type. Jeg mangler en spindel til den engelske som er af typen Samuel Heath, men det er en sjældenhed. Spindlen er std. men bare ikke lige til at finde.

Jeg syntes ikke at finde en liste med spindler på nettet, der er kun type-producent-kold-varm-højre-venstre angivelser, det kan jeg ikke bruge til noget.

Det er toppen der driller, selve underdelen er std. og ligner en damixa, men omkredsen på toppen hvor strålerne er, er for lille på dem jeg kan stå og sammenligne med i eks. silvan.

Kan noge give mige et link til noget godt hvor der er en ordentlig oversigt, og hvor private kan handle.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej
Vil starte med at sige at jeg ikke kan hjælpe med en oversigt over spindler.
Men jeg arbejder som vicevært og skifter mange spindler vil skyde på at vi bruger 8-10
forskellige slags.
Men feks min egen vandhane som er købt i 10-4 byggemarkedet
kunne jeg ikke få en spindel til hos vores normale leverandør men skulle i
byggemarkedet og hente den.
Pointen er at hvis du skal have en lidt speciel spindel så skal du have fat i dem der
sælger den type haner ellers kommer der nemt 500 kr i bestillings gebyr hvis du feks.
prøver den lokale smed.
Hvis jeg var dig ville jeg skifte hane medmindre den er meget dyr og speciel.

Hilsen Jan
Den er lidt dyr, det er en Gregorian2, den kostede 4500 da vi købte den, nu koster den 8000 kr. Vi er meget glade for den, og en spindel skal ikke få os til at skifte.

Men efter jeg har haft den gamle spindel med i silvan er den for en tid holdt op med at dryppe, men det kommer jo nok igen.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis