Denver DVBT-112 MK2

Hej,

Jeg skulle åbne sommerhus i dag. Så er det jo også TV-opstart og det plejer faktisk at være helt problemfrit. Min lille boks med tilhørende antenne er købt i Harald Nyborg for et par år siden og har fungeret fint, MEN

I år vælger den så på samtlige must-carry kanalerne at skrive "no service". Jeg forstår at de andre kanaler siger "scrambled", men når den finder alle kanalerne og lister dem - bl.a. DR1 og DR2, så mener jeg ikke, at det bør være antenneforholdene, der er dårlige, men, men - jeg har absolut ikke forstand på det.

Al hjælp/gode ideer værdsættes, for påske helt uden fjernsyn vil nok være en alt for anderledes oplevelse for mig

/Inger

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
hvis boksen er et par år gammel, er du så sikkker på den kører mpeg4??
det gør alle dr kanaler idag
det er næsten 100% sikker den ikke har mpeg4, hvis den ahr +2 år på bagen, der kunne de stortset ikke fås, og slet ikke som "billig" model
Du har sikkert ret. Tak for hjælpen.

Men så må jeg jo til at se mig om efter en anden boks. Er der nogen, der kender en god, men dog billig en af slagsen?

/Inger

kun til gratis kanaler? ingen CA-modul?

så det nok nemmest at dappe i bilka eller harald skrald
Ja - du har ret. Jeg skal nok lige finde ud af hvad jeg vil have af kanaler først. Tak for hurtigt input.

/Inger

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis