Asko Vølund M1000 ekstern motor til emhætte - motorstyring

Hej!

Jeg er i færd med selv at lave en loftíntegreret emhætte. I den forbindelse har jeg købt en Asko Vølund M1000 ekstern motor.

Nu har jeg det problem, at motoren er beregnet i nogle specielle Asko Vølund emhætter og er monteret med et seks-benet stik, som skal sættes i emhætten.

Jeg havde tænkt mig, at jag bare ville have en kontakt på væggen, som kunne tænde/slukke motoren.

Hvad fa'en gør jeg ved det seks-benede stik, jeg har spurgt efter et ledningsdiagram hos Asko Vølund, men det kunne de ikke hjælpe med...

Man kan købe motorstyringen til en af de tilhørende emhætter, men den koster 1250,- kr!!! Det synes jeg er lidt pebret, og jeg tænker også, at det kan blive noget juks at få det integreret i en kontakt i væggen... 

Er der nogen, der har nogle løsningsforslag?

Mvh
Thomas
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du kommer nok desværre ikke udenom et diagram.. Det vil være rent gætværk, at finde ud af hvad de enkelte ledninger er til..

Men undrer mig over du ikke kan skaffe diagram.. Prøv evt. CJ Hvidevarer service 86477777

 Skal det gøres ordentlig - skal du gøre det selv

 Lidt om mig her

Jeg har prøvet at forhøre mig ved CJ Hvidevareservice, de kunne heller ikke hjælpe.... De havde ikke andet end en ikke særligt anvendelig brugsanvisning - om hvordan man skifter filtre mv..

Det ser ikke så lyst ud for mine planer....
Ja, det har jeg. Jeg sendte en mail til [email protected], og fik følgende svar:

Hej

Ledningsdiagram kan vi ikke hjælpe med men du han bestille reservedele på www.cjhvidevareservice.dk

Med venlig hilsen / Best regards,

XXXXXXXXX
Servicetekniker

Gorenje Group Nordic
Roskildevej 290, 2610 Rødovre, Denmark
Tel.: +45 36 72 11 33
Fax: +45 36 72 57 58
[email protected]
www.gorenje.dk

ved godt det nok ikke længere er aktuelt, men fandt du ud af det ?
jeg har på indersiden af min emhætte et klistermærke med el diagram
den viser blot at tre af kontakterne er til de tre trin regulereingogdå noget neutral og en capacitor
der er ikk noget i det som sådan ...
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis