Ide til skillevæg/rumdeler.

Jeg står og skal flytte sammen med min kæreste, og vi har fået en lejlighed inde i aalborg. den er meget hyggelig dog er rummene lidt dårlig indrettet. 
Det er sådan man skal gå igennem soveværelset for at komme ind i køkkenet, og da jeg er tømrer kunne jeg jo nok lave noget fiks så man kunne sætte sengen over i hjørnet og lave en skillevæg af en art, har tænkt på man bare kunne købe nogle høje skabe og bruge , men ville lige høre om der var nogle af jer der muligvis havde en god ide?


Vedhæfter lige et planbillede af lejlighed.'.) håber det er til at se. 
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja, det er sku ikke så heldigt indrettet.

Er det bare enden af sengen der skal skærmes af, eller er det fra bagved døre over til væggen ?
Nej Men ja altså, det skal være noget der kan fjernes igen jo, da vi ikke ejer lejligheden. Men ja bare til at skærme sengen af.. noget lign. ved godt man kan få de der tynde skillevægge, men leder måske efter noget andet, pænere. 
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Hvad med at sætte en skillevæg op i stuen, mellem døren til soveværelset og gavlen af stuen? Så får i mulighed for en spisestue/kontor/garderobe

 

Eller i modsat ende af stuen.
Altså soveværelse i hjørnet nederst mod højre. Lige over for badeværelset.

Der bliver så en lille gang, entre eller sådan. Med eller uden dør til stuen.

Lav evt. skabsvæg mellem stue og soveværelse.

den er sgu bedre, indianer! væggen til stuen kan laves af en skabsvæg, men de slipper ikke for at montere en dør. synd man ikke kan se, hvor der er vinduer

 

Annonce
Lav "skillevæggen" af f.eks Pax skabe fra Ikea, så har du både afskærmning og opbevaring samtidigt.
De fås i flere dybder, bredter og højder, så det skulle være muligt at kunne opnå noget brugbart.
Samtidigt får konen massevis af hylde-plads til at hendes tøj osv. :-D