Skal Have lavet en overbygning

Hej Jeg skal have lavet en overbygning på mit hus, og jeg har en elektriker som jeg ikke rigtig kan få et svar ud af om man godt bare må lave jord i den ny tilbygning og ikke i resten af huset, han mener at det må man godt, jeg syntes bare det lyder underligt ville lige høre om det er rigtig ? På forhånd tak
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Nye installationer skal der selvfølgelig laves jord i, eksisterende installationer er der dog ikke krav om.
Det var da en ringe elektriker du fandt der. Prøv en der er autoriseret!

Med venlig hilsen

Gert Lund Christensen

www.abr.dk

 

Tror ikke du har helt forstået det jeg har skrevet Gert Lund Christensen, han mener jo nemlig at man skal lave jord i det nye del af bygningen.. jeg var i tvivl om man også skulle det i den gamle del. så i bund og grund har han ret, og min tvivl blev besvaret.
Fattede det helt godt, men nu er de fleste installationer i eksisterende huse forbundet med det eksisterende, så hvis der laves jord i den nye er der det også automatisk i den gamle del undtagen selvfølgelig fra de enkelte kontakter. Hvis en elektriker ikke ved det, hvem skulle så?

Med venlig hilsen

Gert Lund Christensen

www.abr.dk

 

Annonce
Skrevet af www.abr.dk på 28 feb 2012 18:42
Fattede det helt godt, men nu er de fleste installationer i eksisterende huse forbundet med det eksisterende, så hvis der laves jord i den nye er der det også automatisk i den gamle del undtagen selvfølgelig fra de enkelte kontakter. Hvis en elektriker ikke ved det, hvem skulle så?


Hold dig hellere til at snakke om det du har forstand på.
Jo tak, men jeg har faktisk tilstrækkelig viden til at fordre at en elektriker skal have svar på disse spørgsmål uden at spørge bygherre til råds.

Med venlig hilsen

Gert Lund Christensen

www.abr.dk

 

Skrevet af www.abr.dk på 28 feb 2012 19:15
Jo tak, men jeg har faktisk tilstrækkelig viden til at fordre at en elektriker skal have svar på disse spørgsmål uden at spørge bygherre til råds.


Ja og nu har elektrikeren jo også svaret ham helt korrekt, så ved ikke helt hvor du vil hen med dine indlæg i denne tråd.
Ja du har sikkert ret, men husk lige at adressere din kritik til de andre der også har svaret på spørgsmålet

Med venlig hilsen

Gert Lund Christensen

www.abr.dk

 

Selvom jeg er uddannet elektriker så er jeg også ret sikker på jeg har ret.
Der er ingen grund til at rette kritik mod nogle af de andre der har svaret.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis