Vakuumpumpe ønskes

Jeg har et meget hurtigt spørgsmål: Er der nogen der ved, hvor man kan købe en vakuumpumpe? Som i kan se her: http://dytti.dk/hobby/forum/index.php?topic=5.0 så har jeg forsøgt mig med en køleskabskompressor. Men den suger ikke hårdt nok. Jeg har prøvet at google det, men kan ikke rigtigt finde en vakuumpumpe - Jo i udlandet, men så er der en del fragt Den skal kunne suge mindst 30mm Hg. og gerne hurtigt. Hvor meget mon en køleskabskompressor suger?
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Prøv ved firmaer der handler med autoværktøj. Det er formentlig vacuumpumper man bruger ifm air conditionsanlæg på biler, du har brug for.

Med venlig hilsen
ktm

 

Den du linker til er jo også en kølekompressor.
Måske du bare skal finde en lidt større, prøv hos et kølefirma, det har sikkert en del i skrotkassen du kan bruge.
(man bør ikke selv, rive den ud af et køleskab/fryser)
Ellers kan du ombygge en kompressor, den laver jo også undertryk, hvis du bruger indsugningen.

Men eller kommer der da pænt mange vakuumpumper, hvis man googler det
www.google.dk/search?q=vakuumpumper&hl=da&cr=countryDK&rlz=1T4GGHP_daDK465DK466&tbs=ctr:countryDK&prmd=ivns&source=lnms&tbm=isch&ei=oApKT5H1DYfMtAaOqoWUBQ&sa=X&oi=mode_link&ct=mode&cd=2&ved=0CAYQ_AUoAQ

mvh jens
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Kunne ikke redigere link til google, måske det her virker???
www.google.dk/search?q=vakuumpumper&hl=da&cr=countryDK&rlz=1T4GGHP_daDK465DK466&tbs=ctr:countryDK&prmd=ivns&source=lnms&tbm=isch&ei=oApKT5H1DYfMtAaOqoWUBQ&sa=X&oi=mode_link&ct=mode&cd=2&ved=0CAYQ_AUoAQ
hej jeg ser at du gerne vil have vakuum pumpe jeg har udviklet vakuumpumper som suger fantastisk hvad skal pumpen kunne bruges til

PEK

 

tøser - Pumpen skal primært bruges til stabiliserering af materialer, samt afgasning af f.eks. epoxy og polyester.

Stabilisering af materialer som f.eks. træ, stof o.l. vil sige at man erstatter al luften i materialet, med et stabiliserende materiale
som epoxy, polyester, lim, lak eller lignende.

Hvad står sådan en vakuumpumpe i når man snakker kr. og øre?
Jaaaa... Billig er den ikke..

Men der er sådan en fætter her du skal bruge : http://broendum-elektro.dk/shop/pumpe-1419p.html

 Skal det gøres ordentlig - skal du gøre det selv

 Lidt om mig her

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også