Hjælp med plantegning...

Hej vi står med en bolig hvor vi har væltede næsten alle væge... Men vi ved ikke helt hvordan vi ville indrette det igen....  HJÆLP!

Der skal være køkken-alrum, 3stk værelser, wall-in, Bad/WC, bryggeres, stue (skal ligge mod [S])

SE PLANTEGNING HER: http://i.imgur.com/okNCw.jpg
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Har i overvejet at tage kontakt til en arkitekt? Sådan en ville nok kunne hjælpe jer, mere end hvad folk her vil kunne. Og i sidste ende er det jo ikke mange penge det koster at få en arkitekt med ind over sådan et projekt.
De kan ofte komme med nogle rigtig gode tanker og ideer, som man aldrig selv ville have tænkt over.
Skrevet af Illisher på 17 feb 2012 18:39
Har i overvejet at tage kontakt til en arkitekt? Sådan en ville nok kunne hjælpe jer, mere end hvad folk her vil kunne. .
Jeg vil give dig helt ret.

Og når der ikke er de store mål på den medfølgende tegnng eller vindues placering er det lidt svært at sige noget om det

Der er jo mange faktore der er gældende.
Er huset stort, så er der plads til store værelser.
Er det ikke, er det så 1. priotet at det er store men få værelser eller omvendt?

mange ting at tage hensyn til, så jeg vil altså helt klart anbefale en arkitetket ind over når det nu virker som om, I ikke selv har de store forslag til det


Med venlig GDS hilsen Mads

P.S. Har ingen håndværksmæssig uddannelse

Du kan hente programmet SweetHome 3D gratis og så eksperimentere med vægge og møbleringer. Der kan hentes et stort antal møbler og indretningsdetaljer til programmet ude på nettet.

Der arbejdes i 2D, men resultatet ses løbende i 3D i preview-vinduet.

Det er rimeligt nemt at gå til, men har også nogle ret avancerede muligheder, bl.a. kan vægtykkelserne ændres helt ned på mm-skala. Den største begrænsning jeg lige kan se, er muligheden for at arbejde i flere etager, men jeg har også kun lige snuset til det.


Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis